29 november 2018

Help de SKGZ met verbeteren

De SKGZ wil het zorgverzekeringsstelsel in Nederland zo vlekkeloos mogelijk laten verlopen door te leren van klachten.

Graag horen wij uw mening over het indienen van een klacht over uw zorgverzekering en zorgverzekeraar. Het maakt niet uit of u al eens contact heeft gehad met de SKGZ.

Klantarena
Via een klantarena onder leiding van een neutrale gespreksleider willen we ervaringen, wensen en verwachtingen ophalen. De persoonlijke informatie die u met ons deelt, verwerken we alleen voor het bovenstaande doel. Na de gesprekken verwijderen wij uw gegevens.

De klantarena kent drie groepen
1. Bellers: deze groep benaderen we voor een telefonisch interview
2. Deelnemers klantarena: deze groep nodigen we u uit op locatie (in januari 2019)
3. Overig: bij voldoende aanmeldingen benaderen wij u niet

Nadat u zich heeft aangemeld, stellen wij u per e-mail een aantal vragen. In december hoort u dan of en in welke groep u bent ingedeeld.

Meld u aan
Heeft u belangstelling om deel te nemen, meld u dan via een e-mail met het onderwerp ‘Klantarena’ aan. Stuur de mail naar communicatie@skgz.nl

Alvast hartelijk dank voor uw hulp!


» Nieuwsoverzicht