29 november 2018

Uw mening is onze zorg!

De SKGZ helpt problemen op te lossen tussen consumenten en hun zorgverzekeraar. De SKGZ wil haar klachtbehandeling verbeteren en heeft uw hulp nodig.

Goede klachtenbehandeling is noodzakelijk
Uw mening is belangrijk. Ook als u op dit moment geen klacht heeft over uw zorgverzekeraar. Door met ons mee te denken, helpt u ons verder. We willen graag van u leren en u heeft de kans invloed uit te oefenen op de koers van de SKGZ.

We zijn benieuwd naar uw mening en ideeën over de volgende zaken:
– Wat verwacht u van onze dienstverlening?
– Wat is ideale klachtbehandeling volgens u?
– Hoe onafhankelijk vindt u de SKGZ?
– Wat kunnen wij nog meer voor u doen?

Alle informatie die u ons geeft, wordt anoniem verwerkt. Als u dat wilt, houden wij u op de hoogte van de resultaten van het onderzoek.

Hoe werkt het?
Wij spreken een tijdstip met u af waarop u gebeld wordt voor een telefonisch interview. Dit gesprek duurt ongeveer 15 minuten. Het kan ook zijn dat u wordt uitgenodigd om op maandag 21 januari of op dinsdag 22 januari naar ons kantoor te komen voor een groepsgesprek. Dit gesprek duurt anderhalf tot twee uur. Alle deelnemers aan het groepsgesprek ontvangen een VVV cadeaubon van €25. Eventuele reiskosten vergoeden wij natuurlijk ook.

Meld u voor 4 januari aan!
Wilt u deelnemen aan ons panel, stuur dan een e-mail naar communicatie@skgz.nl met uw naam en uw telefoonnummer. Wij gebruiken deze gegevens alleen voor de uitnodiging. Wilt u meer lezen over hoe wij met uw gegevens omgaan, klik dan hier. U kunt ook bellen naar 088 900 69 00 en vragen naar Herman van ’t Land, Anne-Marie Windhorst of Mirella Regeer.

Wij horen graag van u!


» Nieuwsoverzicht