Geef uw mening

Compliment, tip of ontevreden

Wij doen ons uiterste best om uw probleem zo goed mogelijk te behandelen. Dat lukt ook bijna altijd. Maar de behandeling van klachten is en blijft mensenwerk.

Bent u tevreden over onze dienstverlening. Of heeft u een prettige ervaring met één van onze medewerkers. Dan horen wij dat graag! Ook goede ideeën over hoe onze dienstverlening beter kan zijn altijd welkom. Wij zorgen ervoor dat uw compliment of tip op de juiste plaats terecht komt.

Ondanks onze inzet kan het ook voorkomen dat u ontevreden bent. Bijvoorbeeld als u vindt dat de behandeling van uw klacht niet goed is verlopen. Of dat een medewerker u niet correct heeft behandeld. Laat ons dit zo snel mogelijk weten. Het bestuur zal uw melding onderzoeken en u per brief de uitkomst laten weten. Overigens wijzen wij u erop dat het bestuur niets mag zeggen over de inhoudelijke beslissingen van de Ombudsman en de Geschillencommissie. Zo wordt de onafhankelijkheid van de Ombudsman en de Geschillencommissie gegarandeerd.

Uw compliment, tip of negatieve ervaring kunt u doorgeven met onderstaand formulier.

Uw naam

Uw e-mailadres

Uw telefoonnummer

Uw SKGZ-dossiernummer (als uw klacht van ons een dossiernummer heeft gekregen)

U heeft een:
 compliment of tip negatieve ervaring

Beschrijf uw compliment of tip.
Of waarover u ontevreden bent en wat volgens u de beste oplossing is.

Of u stuurt een brief met daarin:

Deze brief stuurt u aan: Het SKGZ-bestuur, postbus 291, 3700 AG Zeist.