Klacht indienen

Nodig voor het indienen van uw klacht

U wilt een klacht indienen. Daarvoor zijn de volgende gegevens nodig:

  1. Uw polisblad
  2. Beschrijving van het probleem
  3. Beschrijving van de oplossing die u voorstelt
  4. De brief aan uw verzekeraar
  5. De reactie van uw verzekeraar

Vul het klachtenformulier helemaal in. Dat mag in de Nederlandse of Engelse taal. De behandeling van uw klacht is altijd in het Nederlands. Het formulier moet worden ingevuld door degene die het probleem met zijn of haar zorgverzekeraar heeft.

Tijdens het invullen van het formulier krijgt u de vraag of u de post van de SKGZ digitaal wilt ontvangen. Hiervoor moet u een e-mailadres en een mobiele telefoon hebben.
Lees meer over de SKGZ-berichtenbox »

Kunnen wij uw klacht niet behandelen? Dan laten wij dat aan u én uw zorgverzekeraar weten.

Naar het klachtenformulier ›
Gaat uw klacht over een persoonsgebonden budget (pgb)? Gebruik dan het pgb-klachtenformulier: Naar het pgb-klachtenformulier ›
Uw browser ondersteunt geen cookies.
Activeer cookies om het klachtenformulier te kunnen openen.