Klacht indienen

Heeft u problemen met uw zorgverzekeraar waar u samen niet meer uit komt? Dan kunt u bij de SKGZ terecht. Wij behandelen klachten van consumenten rond de zorgverzekering. Deze klachten kunnen gaan over de vergoeding van een behandeling, de hoogte van de premieachterstand, het ingaan of beëindigen van de zorgverzekering of de dienstverlening van de zorgverzekeraar.

Houd het volgende bij de hand
U kunt uw klacht via het klachtenformulier indienen. Zorg ervoor dat u de volgende informatie bij de hand heeft:

  • uw polisblad
  • een beschrijving van het probleem
  • de oplossing die u voorstelt
  • de brieven en reactie(s) van de zorgverzekeraar

Het formulier moet worden ingevuld door degene die het probleem met zijn of haar zorgverzekeraar heeft. Kunnen wij uw klacht niet behandelen? Dan laten wij dat aan u én uw zorgverzekeraar weten.

Uw browser ondersteunt geen cookies.
Activeer cookies om het klachtenformulier te kunnen openen.