Klacht indienen namens iemand anders

1. De klacht2. Uw gegevens3. Controleer en verzend4. Klaar
Over welke zorgverzekeraar gaat de klacht?
Is er al geklaagd bij de zorgverzekeraar zelf?
Bespreek eerst de klacht met de zorgverzekeraar.

Bent u het niet eens met het antwoord van de zorgverzekeraar of krijgt u binnen vier weken geen reactie? Dan kunt u bij ons terecht. Heeft u een vraag? Bel ons dan op 088 900 6 900. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur.
Wat is de klacht?
Documenten toevoegen

Voeg documenten toe die belangrijk zijn voor de behandeling van de klacht. Zoals het polisblad, de klachtbrief aan de verzekeraar en het antwoord van de verzekeraar op de klacht.
Let op! Controleer of alle bestanden goed leesbaar zijn.

    Bestand toevoegen geen bestand geselecteerd
    geen bestand geselecteerd
    U kunt bestanden met de klacht meesturen, bijvoorbeeld in pdf- of jpg-formaat. Alle bestanden die u toevoegt kunnen samen maximaal 20 MB groot zijn.
    Het formulier is nog niet volledig ingevuld, u kunt nog niet verder.