Zoeken
We vonden de volgende resultaten op "Klacht indienen"
-
Klacht indienen? Zo werkt dat
Lees hoe je een klacht kunt indienen bij SKGZ en ontdek de stappen die je moet volgen.
-
Klacht indienen
Heb je problemen met je zorgverzekeraar? En komen jullie er samen niet uit? Dan kunnen wij je helpen.
-
Rapportages en publicaties
Overzicht van relevante rapportages en publicaties, zoals praktische documenten en formulieren, onderzoekrapportages, jaarverslagen, jaarrekeningen en reglementen en statuten.
-
Onze huisregels
Lees onze huisregels en ontdek wat we belangrijk vinden bij SKGZ.
-
Hoe dien ik een klacht in bij mijn zorgverzekeraar
Lees hoe je een klacht kunt indienen bij je zorgverzekeraar. Ontdek de stappen.
-
Ombudsman Zorgverzekeringen
Kom je er niet uit met je zorgverzekeraar? De Ombudsman Zorgverzekeringen biedt gratis bemiddeling bij klachten over vergoedingen, eigen risico of behandelingen.
-
Klacht over SKGZ
Heb je een klacht over SKGZ? Lees hoe je deze kunt indienen en welke stappen je kunt nemen.
-
Casus
Een gepeperde rekening
Ontdek hoe SKGZ helpt bij het oplossen van zorgverzekeringsproblemen. Lees de casus hoe een hoge rekening voor thuiszorg werd aangepakt
-
Casus
GGZ-zorg in het buitenland
Lees hoe SKGZ bemiddelt bij een zorgverzekeraar die aanvankelijk de kosten voor GGZ-zorg in het buitenland niet vergoedt. Ontdek de situatie en de uiteindelijke oplossing voor de verzekerde
Uitspraken
Bindend advies GcZ, 4 juli 2025, SKGZ202401575
4 juli 2025 - SKGZ202401575
Polymere, oligomere, monomere en modulaire dieetpreparaten behoren slechts tot de farmaceutische zorg indien voldaan is aan onderdeel 1 van bijlage 2 van deze regeling. 4.
Advies Zorginstituut Nederland[]>
Uitgesproken op 4 juni 2025
Bindend advies GcZ, 4 juli 2025, SKGZ202402229
4 juli 2025 - SKGZ202402229
Dit betekent dat er voldoende wetenschappelijk onderzoek naar het medicijn is gedaan, dat het werkt te- gen de klacht of ziekte en dat de werkzaam- heid en effectiviteit wetenschappelijk zijn aan- getoond; het voordeligst en meest economisch moet zijn voor de zorgverzekering.
Bekijk uitspraakBindend advies GcZ, 4 juli 2025, SKGZ202401429
4 juli 2025 - SKGZ202401429
Zij gaan niet gepaard met voorafgaande duidelijke klachten en worden daardoor onderschat. Ook ontstaan ze zowel postprandiaal als in een nuchtere toestand.
Advies Zorginstituut Nederland[]>
Uitgesproken op 28 mei 2025
Bindend advies GcZ, 3 juli 2025, SKGZ202402031
3 juli 2025 - SKGZ202402031
Gelet op deze stelling heeft de ziektekostenverzekeraar de huisarts verzocht de klachten van verzoekster te objectiveren en uiteen te zetten wat reeds met deze klachten is gedaan.
Advies Zorginstituut Nederland[]>
Uitgesproken op 30 januari 2025
Bindend advies GcZ, 1 juli 2025, SKGZ202401703
1 juli 2025 - SKGZ202401703
Klachten Klacht over standaardformulieren Vindt u onze formulieren te ingewikkeld of niet nodig? Of vindt uw zorgverlener of een andere zorgverzekeraar dat? Dan kan u of degene die de klacht heeft, deze indienen bij de NZa: Postbus 3017, 3502 GA Utrecht.
Advies Zorginstituut Nederland[]>
Uitgesproken op 4 februari 2025
Bindend advies GcZ, 23 juni 2025, SKGZ202401285
23 juni 2025 - SKGZ202401285
Na de recente val in Iran zijn de klachten verergerd. Aansluitend is direct overgegaan op behandeling met prolotherapie en nervus suprascapularis blokkade.
Advies Zorginstituut Nederland[]>
Uitgesproken op 7 mei 2025